2012. január 22., vasárnap

Dögös koptatott farmer - Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció tárgya egy dögös szürke, enyhén koptatott csípőfarmer.
használt, de kifogástalan állapotban van, ez a képeken is látható.
Anyagában enyhén gyűrött, elöl és hátul néhány szegeccsel.
Két éve vásároltam, nagyon szerettem, mert kényelmes, és szinte bármihez fel tudtam venni. De sajnos kifogytam belőle, így kénytelen vagyok megválni tőle, remélem, Neked is sok örömöd lesz benne! ; )
27-es méret van beleírva, de azért vedd figyelembe a mért adatokat is!
belső szárhossz: 83 cm
Külső szárhossz: 103 cm
Csípőbősége 38, 5 - 40 cm
8 cm-es zipzár van benne
Licitálj vagy vidd el fix áron!
Köszönöm, hogy benéztél! Nézd meg a többi aukciómat is! : )


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2012-01-26 11:59
. Dögös koptatott farmer - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése